Monday, December 21, 2009

ke alam 20-an

sedar ke x,
aku sekarang da hampir kepada 20 tahun.
tinggal lagi 10 hari jep lagi.
aku tetap macam nie jep.
orang ade cakap, umo da 20 nie da patut ad someone(Awek)
coz nanti kite xkan ad mase tuk cari awek lagi.
pas da dapat awek, jage la relationship tu sampai la ke alam berumah tangge.

tapi macam mane orang yg macam aku nie nak ad awek..
mke xensem,badan xtough mane,duit pown sedang2 jep,xbape nak pandai..
ntah celah mane yg ad pade aku leh dibanggekan..
kekadang aku sendiri pown xde confiden nak usha p'pn.
nak wat cane kan, keyakinan selalu datang dari penampilan.huu~

mak ad cakap, mke xensem xpe, tapi yang penting ati kene baik.
ade ke perempuan yang menitik beratkan lagi perkare2 macam nie?
kalu ad pown, ati aku nie ckp baik ke tuk seseorang?huhu~

adess, tetibe emo jiwang lak.hihi~
tapi xpe la kan skali skale jiwang2 skit.
kpd sesape yang ad awek, jage la awek korang leklok.
p'pn tu hiasan dunie dan kaum yang memerlukan 'perlindungan'.
jage ati,maruah dan perasaan.
sume yang baik akan datang bersama kamu~
huu~

7 comments:

harishah halim said...

bro..
er. awek?
bkn haram ke? hee :D
x pyh kot awek2 ni
sampai seru, jumpa la, k?

'nikah connecting people"

anti_virus said...

hihi~
awek di sini lebih kurang cam kite bole anggap sebagai kawan istimewa.
hal haram ke halal tu xle nak pertikaikan la.
kekadang ad gak pasangan kekasih yang mengikut adat dan batas2 pergaulan dalam Islam walaupown diorang bergelar kekasih.
so bole gak kan kalu kite nak jadi camtu~hikhik..
n mybe bukan sekarang kowt.
sebab kite sekarang da akan menjejak kepada alam dewase.
huu~

عزري said...

nape haram lak??

sbr je la bro..
stiap mnusia dijadikan berpasangan..
xlme lg enshaAllah ade yg berkenan..
=)

anti_virus said...

hihi~
mudah-mudahan la..
huu~

anti_virus said...

hihi~
mudah-mudahan la..
huu~

harishah halim said...

emm
kenapa haram?
kerana dlm islam itu ada beberapa jenis hubungan
spt:
keluarga, musuh, sahabat, saudara
lg 1 sy x ingat, ada 5 semuanya
emm. couple mmg la haram.
nak explain lg ke? adeeehh~

anti_virus said...

hehe..
thx adk isha for da explanations.
hikhik~