Tuesday, August 3, 2010

seperti biasa

hari nie xbanyak perbezaan spt semalam.
juz datang2 kelas dynamic, tetibe ad quiz.

xdapat jawab

done

standard la time2 blaja nie sakit pale pasal duit.
sem nie, duit blanje juz RM8** jep~

sewe

duit makan

mnyak moto

buku

lain2 urusan

jawapan = saye xmampu

jalan penyelesaian :-

1)part time job

2)utang

3)jimat


siyes cakap kalu bole aku xnak mntak 1 sen pown duit dari mak ayah.

tp kalu da macam nie

masalah mengatasi keazaman

tekad

keteguhan

kali nie aku mengaku aku kalah dalam menyelesaikan masalah sendiri.

xde satu pown jalan penyelesaian yg nampak memberangsangkan yg boleh aku pk.

stadi

makin lame makin susa

macam xdapat catch up

da ape kene ngan aku nie

kalu stakat datang sini tuk lepak2, usha2

hidup tanpe masalah ibarat minum kopi tanpa gule

setiap masalah ade jalan penyelesaian dan jawapan kepada masalah itu adalah

"KEBENARAN"

sehingge kite bertemu lagi~

No comments: