Tuesday, August 24, 2010

11th september

assalamualaikum kengkawan sume.
sowy coz da banyak skip cite tentang ramadhan taun nie.
sebenarnye xde pape sangat yg terjadi sejak 2 menjak nie.
tapi nanti la saye update tentang ramadhan k?
post kali nie agak special skit coz tetibe tgh2 blaja nie teringat plak pasal tarikh 11th september nie.
huhu~
mybe pade kengkawan sume tarikh nie xmembawa pape mksud pown, tapi pada saye ianya sangat membawa maksud yg tersirat.huhu~
mybe banyak gak perkara yg saye takut terlupa, tetapi 11th september nie satu2nya perkara yg saye sangat2 tersentak kalu terlupanya.huu~

Ya Allah, walau macam mane sibuknye aku nanti, walau macam mane lekanya aku nanti, aku mohon Kau jangan lah lupakan aku tentang 11th september nie kerana ianya satu tarikh yg penting dalam hidup aku.Ya karim~

manusia sentiasa lupa.ia menunjukkan kita nie bukan makhluk ciptaan yg sempurna tetapi serba kekurangan.

sehingga kita bertemu lagi~

No comments: