Wednesday, September 23, 2009

kejadian hari rabu


semekom sume...
sesaje nak cite ape yang terjadi arinie.
sebenarnye xde pape sangat pown yang terjadi.
juz arinie betul2 dapat start raye uma mmbe2.
agak gerek gak coz dapat jmpe membe2 lame..masing2 da besar da sekarang.
dulu mase stat kawan, sume juz beso straw macD jep.hehe~
tapi korang still cam dulu..xpena berubah~hihi
arinie jep 6 uma mmbe aku beraye.4 daripadenye wat makan2.
seb bek perut memang da sedia ada godang.dapat gak jage ati kawan.kang datang xmakan takut die kecik ati kan.maklum la mak penat oOOo masak.huU~

so ari khamis tibe la giliran uma aku lak wat makan2.
agak ramai gak mmbe2 lame yang aku jemput, arap2 sume dapat datang la.
dapat tgk korang tuk 1/2 minit pown da ok tuk lepaskan rindu..
walaupown nanti kite da lame xjmpe, n masing2 segan nak bertegur, tapi ape kate ati masing2 kite xtau kan?ape perasaan dapat jmpe mmbe2 lame time2 raye nie xdapat aku nak gambarkan dengan kate2.
coz bak kate orang, xde satu perkataan pown yang bole gambarkan perasaan nie.
juz kite sendiri bole alami perasaan nie~hihi
arap2 aku dapat jmpe sume kawan2 lame n kawan2 yang latest.!
satu lagu persahabatan tuk membe2 aku..huhu~

No comments: