Thursday, September 24, 2009

hari yang memuaskan~






hari nie spt yang diperkata kan semalam, uma aku ad wat la skit jamuan ari raye.
orang kate juz alakadar jmput mmbe2 datang uma.maklum la lame gampang xjmpe kan.

menu yang dihidangkan:
- mee kari special edisi hari raya
- puding 2009
- rud bir ais sensasi

sesape yang xdapat datang, insyaAllah ade rezeki lebih taun depan uma aku wat lagi camnie(kalu panjang umo la)..time tu datang la k?huU~

walaupown penat, tapi agak sonok gak coz ramai yang datang uma aku.hehe~
pas terminal point uma aku, kitorang g raye uma patlan, mmbe sek dato' dulu.
uma die pown ad wat makan2 gak.
alang2 da kat uma sendiri xmakan, pulun ar kat uma orang.hihi
pas uma patlan, town uma cikgu juria, cikgu math mase aku tingkatan 3 dulu.
datang2 agak hambar coz dak2 p'pn da balik.kitorang yang laki mane tau sembang orang2 tue.
so, di pinggirkan di meja makan kuih raye..agak2 da 10 minit, kitorang pown blah tanpe berborak pape ngan cikgu..(cam raye kat uma orang xkenal)
tamat la cite raye di sini~

malam tu plak xkenal penat..pegi men footsal.dengan xtempah court, men datang jep.
skali penuh..padan ngan muke kitorang.last2 tunggu situ 1 jam baru dapat court(tu pown yang mahal)
main la kitorang sampai kul 2.30..duduk2 jap skali ujan~
pe lagi, dengan seruan hati yang meronte - ronte nak balik nie, redah gak ar ujan yang cam ribut tuh~

n sekarang da kul 3.30 pagi..abang nak tido nie.nak mmpikan ape yang terjadi arinie.
sebenarnye banyak sangat bende bez yang abang dapat arinie, tapi certain cite adalah cofidential.
tgk la len kali kite cite k?
nak tido nie..
selamat malam~

No comments: