Tuesday, September 22, 2009

keindahan raya~


yeah!
akhirnye aku berjaya on9 time2 raye nie..
sebelum pape, SELAMAT HARI RAYA SEMUA.MAAP ZAHIR BATIN.
huu~

nak di citekan la pagi2 raye nie, kul 6.30 aku da dikejutkan mak kesayangan.
nak mntak tolong masakkan kuah sambal udang ngan kuah lodeh coz malam semalam tertido awal.
maklum la antara anak2 yang die ade, aku sorang jep yang reti masak.
nak xnak tolong la gak.memasak tu seronok.

pas masak, terus mandi siap2 nak g semayang raye.nak dikatekan la, da 3 taun berturut2 xpena miss dgr khutbah raye, tapi jasad jep ad kat situ, minda, jiwe, semangat aku sume da terbang ke b.pahat...eh silap.bkn batu pahat, tapi uma terdekat.hehe~

lepas mntak2 maap kat mak ayah, pe lagi, bergambo la aku adk beradik.
kenangan nak menunjukkan masing2 da beso.huU~

pastu kitorang 1 famili g raye uma makcik aku nie.tiap2 taun aku msti datang raye uma die.
tapi kali nie aku datang ngan penampilan yang berjambang.huahahaha!
diorang kate aku da berbarut.nampak lebih macho..tapi aku sorang awek pown xde..(sob3)

so, sekarang mase raye aku ade la tinggal lagi 3 4 ari.pastu aku da balik uniten dah.
da xdapat raye..nak kene pulun stadi coz aku da nak final.

arap sebelum balik nie dapat la aku beraye puas2 ngan famili n kengkawan..
yang penting, idup nie kene berkawan!(xde kene mengene ngan raye)

1 comment:

menonlyme said...

poyoz...tgk la nanti..acik masak..baru tau... haha