Thursday, October 14, 2010

berdoalah

Ya Allah
Kau ampunkanlah Dosa2 ibu bapa ku
Kau rahmatilah kehidupannya di dunia dan diakhirat Ya Allah
sesungguhnya mereka telah menjalankan tanggungjawab sebagai ibu dan ayah aku dengan sempurna Ya Allah
Kau tempatkanlah ibu dan ayah ku di tempat orang2 yang Kau beri rahmat.

Ya Allah Yang Maha Pengasih
Jika Kau telah menjodohkan aku dengan perempuan yg kurang agamanya
Kau perkasakan lah iman aku
supaya aku mampu memimpin bidadari dunia ku kejalan yang Kau redhai.
Ya Karim..
dan apabila sebaliknya yang telah Kau takdirkan
bukakanlah pintu hati aku
rendahkan lah ego kelakian ku
supaya bila dia mengajar ku tentang agama
aku mampu mengikutinya tanpa rasa ego atau bongkak
sesungguhnya Kau lebih mengerti tentang apa yang terbaik untuk hidup ku di dunia ini

semoga hidup kita didunia ini diberkati.InsyaAllah
sehingga hari itu~~
jumpa lagi~

No comments: