Wednesday, June 23, 2010

rambut da kene potong~

huh~
akhirnya rambut ku da dinodai juga..
nak wat cane kan.
da serabai sangat.
rasenye buah ati tgk pown jadi tawar ati.hehe
lagipown ad mmbe sorang nie nak sangat aku potong rambut.
nak wat cane..demi memenuhi kehendak dan keringat die, aku potong gak la rambut nie.
insyaAllah, bulan ramadhan nie aku simpan balik.
nak wat image baru tuk ari raye.huhu

cite pasal ramadhan nie, alhamdulilah la taun lepas lengkap 1 bulan aku berpuasa wajib.
rasenye badan nie da xtertanggung dosa2 yg slame nie aku da lakukan.
so arap2 amalan puase tu dapat la memberati timbangan pahale aku.
n aku berharap dipanjangkan umo tuk merasa ramadhan lagi pade taun nie.

tapi 1 je kesal aku tuk taun lepas.
aku tersangat sedikit pergi tuk menunaikan solat terawih berjemaah.
xtau nape taun lepas cam nafsu memenangi diri.
makan kenyang2, malam da malas nak g terawih.
sebabkan tuh aku arap taun nie aku dapat wat solat sunat terawih tiap2 malam dalam bulan ramadhan.huhu~
semangat oOo..nie pown sebab sekarang da duduk uma sewe baru.depan uma jep surau.xpegi pown aku xtau la nak cakap ape ngan diri aku sekarang nie.huhu~

cite pasal raye lak taun lepas bez oOo raye..
uma aku bese la tiap2 taun ad wat open house.sesaje kumpul mmbe2 lame dari sek rendah sampai la ke universiti.
cambez kalu kite dapat kumpulkan kawan2 lame..gelak same2..bez dowh..sumpah xtipu.
patu taun lepas ad special skit.
ad dak baju biru kundang datang ngan pakai selendang ooOoo..
comel oOo die..hatiku terpaut.hihi..



nie la secebis gambar mase raye taun lepas. nak tgk bebanyak datang uma~hehe


bile da kenyang canie la jadinye~ yg sebelah tu zul.kali ke-5 die tambah mee rebus tuh~

so sampai sini la cerite yg aku kongsikan tuk kawan2.hihi
len kali kalu ad cite lagi aku kongsi la k?
p/s: cite pasal seseorng yg aku minat mybe?hihihih~
sehingge kite bertemu lagi~ =)

No comments: