Tuesday, May 11, 2010

ketidakselesaan~(mood bese2)

adess..
sejak 2 menjak nie aku keje rase cam xbez da plak.
bukan pasal gaji, tapi pasal sorang pekerje nie.

citenye camni....
kat tempat aku keje tuh,ad sorang dak nie.
keje die wat air kat warong tmpat aku keje tuh.
aku plak keje amk order jep.
die nie pemalas skit.kekadang aku antar order air, die suro aku wat.siap ajar lagi.
aku pown layankan aje la kan.
patu 1 petang nie die demam.kepale miong katenye.
so, aku la kene wat air stat dari aritu.
die cuti lame gak ar.
lebih kurang 8 9 ari gak ar aku kene ganti tempat die tuh.
dalam mase tuh, aku semakin improve skill membuat air.
sehingge la die masuk keje balik,tetibe bos cakap aku teruskan wat air, n dak tuh amk order.
mle2 aku cam sebe salah gak ar..
dak tu cam syok jep keje wat air kan.
tetibe aku lak ganti tempat die.
patu die cam len skit ngan aku da skrg.aku xtau nape..nak jep aku suro die wat air balik.
bia die xpandang badi kat aku n wat aku cam bese jep.
tapi nak wat cane,da bos yg suro.
sori ar der aku ganti ko wat air.kite keje la seronok2 cam dulu k?
huhu~

No comments: